Gratisan Musik Daisypath Anniversary tickers
http://adf.ly/ZGgAp

August 13, 2012

Basya !



Assalamualaikum wbt
Alhamdulillah , segala puji pujian hanya milik Allah 



InsyAllah , dengan nikmat kesihatan yang telah Allah kurnia kan kepada kita .
Maka , boleh lah kita melakukan setiap inchi kerja yang di niatkan sebagai IBADAH semata - mata
kerana Allah SWT : )


#Subhanallah 
Untuk minggu nie , saya mengharapkan kurang sedikit beban kerja saya . Tapi , sangkaan saya silap .
Hati berbisik , kalau balik raya kerja mesti lah kurang kan ? Terfikir lecturer mesti malas 
nak bagi assignment . Hehee . Tapi , alahaaai ~

Kira punya kira , TUJUH kot assignment saya .
Terpikir =,= mesti tak boleh siap . 



BUT 



Dalam Surah Al - Baqarah pun dah tercatat " ALLAH's HELP IS NEAR "

Moga dengan segala kesulitan dan suasana kampung yang tak membenarkan saya menyelesaikan
kerja-kerja saya , InsyAllah bantuan Allah tue dekat . Aameeen !

khadimulquran:

Success must be…
The most important ? Never stop prayed foe the success .
Pray foe me : (

SELAMAT BERBUKA SEMUA ^^


NotaPenTakBerdakwat :::
I tweet from my heart using my IMAN . All my tweets
belongs to ALLAH SWT . Its not mine, but ALLAH .
So, I want to credit to ALLAH for tiptop tweets  
InsyAllah ~


No comments: